Інформація про результати роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2021 року !


Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Державна екологічна інспекція у Вінницькій області приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшли до Інспекції протягом січня-червня 2021 року, складає 155 одиниць, з них: 12 скарг та 143 заяв. Що стосується надходження звернень: 71 звернення надійшло поштою та через мережу Інтернет, 62 звернення отримано за належністю від інших органів, а 22 звернення було подано громадянами особисто.

Усі звернення було розглянуто. 71 звернення було вирішено позитивно, на 63 – дано обґрунтовані роз’яснення, 5 – передано за належністю, 16 звернень знаходяться у стадії розгляду.

У зверненнях громадян, що надійшли до Інспекції були порушені  питання різної тематики.

Найбільш актуальними залишаються питання щодо знищення лісових та зелених насаджень. Друге місце за актуальністю посідають звернення щодо забруднення атмосферного повітря та порушення правил користування водними об'єктами.

Крім того, всі звернення розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

Таким чином, своєчасний та якісний розгляд звернень громадян знаходиться на постійному контролі керівництва та працівників Інспекції.




 

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці