Робота зі зверненнями громадян є одним з
найважливіших аспектів діяльності Державної екологічної інспекції у Вінницькій
області.
З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного
та своєчасного розгляду звернень громадян інспектори постійно здійснюють заходи
методологічного, організаційного, комунікативного, інформаційно-аналітичного
характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.
Протягом 2019 року до Інспекції надійшло 451 звернення
громадян, з них 43 колективних.
235 звернень від громадян надійшли поштою, 79 – було
подано громадянами особисто, 135 – через органи влади та 2 - від інших установ.
Усі звернення було розглянуто. 267 звернень було
вирішено позитивно, на 131 – дано обґрунтовані роз’яснення, 15 – передано за
належністю, 29 звернень визнано такими, що не підлягають розгляду відповідно до
ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» та 9 звернень знаходяться у
стадії розгляду.
У порівнянні з 2018 роком загальна
кількість звернень збільшилась на 23.
У зверненнях громадян, що надійшли до Державної
екологічної інспекції у Вінницькій області протягом 2019 року були
порушені питання різної тематики.
Найбільш актуальними залишаються питання щодо знищення
лісових та зелених насаджень. Друге місце за актуальністю
посідають звернення щодо забруднення атмосферного повітря та порушення
правил користування водними об'єктами.
Відповіді на звернення надаються з дотриманням
термінів, передбачених Законом України “Про звернення громадян”. У випадках,
коли звернення не вирішується по суті в межах встановленого зазначеним законом
строку, заявникові надається попередня відповідь у встановлені законодавством
терміни. Саме звернення залишається на контролі до надання остаточної
відповіді.