Спеціалістами
відділу державного екологічного нагляду (контролю) ПЗФ, лісів та рослинного
світу за матеріалами Відділення поліції № 1 Хмільницького РВП ГУНП у Вінницькій
області складено протокол про адміністративне правопорушення за статтею 64
КУпАП.
Порушник у березні місяці 2024 року здійснював
перевезення деревини непромислових потреб власним транспортним засобом марки
ЗІЛ-130 без прекліпленої бірки до лісопродуції в м. Калинівка Хмільницького
району Вінницької області.
Відносно
водія було винесено постанову про накладення адміністративного стягнення.
До
відома.
Щоб
пересвідчитись у законності перевезення деревини достатньо за допомогою
комп'ютера або телефона з підключеним інтернетом на сайті ЛІАЦ open.ukrforest.com перевірити номер
автомобіля. Якщо при перевірці виникає помилка - це може означати,
що автомобіль не внесений в базу даних і це перша причина щоб зупинити
автомобіль і перевірити наявність всіх необхідних документів для
перевезення вантажу, а саме: докази договірних відносин на перевезення
вантажу; паперову товарно-транспортну накладну (ТТН) з
точним переписом всього вантажу, який є в автомобілі.
Якщо
автомобіль зупинено, або він стоїть обабіч, то на сайті ЛІАЦ можна перевірити
легальність деревини за биркою або за ТТН. Ділова деревина має бути поштучно
маркована (дров’яна маркується партіями) на лісосіках та складах уніфікованими
бирками зі штрих-кодом, що реєструють походження, якісні та кількісні показники
деревини. Якщо бирки немає в системі - це підстава вважати що деревина
перевозиться незаконно. Якщо бирки є, то варто звернути увагу чи співпадає
порода і чи не занижені діаметри колод.
У разі виявлення зазначених ситуацій необхідно звертатись
до правоохоронних органів.