Інформація про результати роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2020 року


 

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Це право включає дві складові.

По-перше, звернення громадян є однією з форм участі населення в державному управлінні, у вирішенні державних і суспільних справ, можливістю активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування.

По-друге, це спосіб відновлення порушеного права громадянина через подання до органів державної влади скарг, заяв і клопотань. У такому розумінні - це механізм виконання соціальних обов'язків публічної влади.




За період з 01.01.2020 року по 30.06.2020 року до Державної екологічної інспекції у Вінницькій області надійшло 191 звернення, з них  - 17 колективних, 76 -  надійшло поштою, 27 – особисто, 88   – через органи влади.

За результатами розгляду на 134 звернення дано роз’яснення, 40 –  вирішено позитивно, а 17  - залишаються у стадії розгляду.

У зверненнях громадян, що надійшли до Державної екологічної інспекції у Вінницькій області протягом I півріччя 2020 року були порушені питання різної тематики.

Найбільш актуальними залишаються питання щодо знищення лісових та зелених насаджень, виявлення несанкціонованих стихійних сміттєзвалищ та порушення правил користування земельними ресурсами.





Нагадуємо, що звернення, оформлене без дотримання вимог ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою ст. 7 вищезазначеного Закону.

 

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці